Spar penge på god kommunikation

Sponsoreret

Mangler du og din virksomhed et stykke værktøj i den digitale værktøjskasse, som kan understøtte virksomhedens kommunikation? God kommunikation kommer på ingen måde af sig selv, det kræver klare rammer, og de kan være svære at stille op, hvis ikke der er tid eller ressourcer til det. De fleste organisationer har forskellige lag af både kunder, medarbejdere og ledelser – og flere lag herimellem. Som oftest kommunikeres der på tværs af de forskellige niveauer i virksomheden og måske også mellem forskellige lokationer og afdelinger, hvilket kan være tidskrævende, hvis ikke det foregår på den mest effektive måde Derudover kan dårlig kommunikation også ende ud i misforståelser.

En service med chat, tale og video

Der findes efterhånden et væld af muligheder, når det gælder både intern og ekstern kommunikation, men mange gør brug af tjenesten Skype for Business. Tjenesten gør det nemt at afholde møder med op til 250 deltagere – og det er både via chat, tale og video. Alt det kræver, er en internetforbindelse og en computer eller smartphone. Har I behov for at nå endnu længere ud, så er broadcast-løsningen måske også en god mulighed for jer, for med denne kan man kommunikere bredt f.eks. ved en samlet orientering eller stor mængde medarbejdere eller kunder. Kan du se dette værktøj som den rette brik i dit kommunikationspuslespil, så kan du læse meget mere om Skype for Business her. Med det rette valg af kommunikationstjeneste kan du og virksomheden både spare tid og penge.